Mnoho firem ke své propagaci, ale i obchodování na internetu používá vlastní webové stránky. Tento způsob obchodování se ještě více rozvinul v posledních měsících, kdy celý svět trápila probíhající pandemie. Svět se pomalu ale jistě vrací do normálu, zdá se ale, že internetové obchody nějaký razantní úbytek prodejů nezaznamenaly.
Mnoho nově vzniklých webů se musí potýkat s nedostatkem návštěvníků. Jenže ti jsou pro webové stránky klíčové a nejenom v případě, kdy se jedná o stránky ryze prodejní. Webové stránky totiž do velké míry informují o činnostech či nabízených službách firmy. Podobně je tomu i v případě, kdy se firmy rozhodnou expandovat na zahraničí trh. Jak je možné tuto situaci zvrátit?
Vlastní blog
Říká se, že dnes už nikdo nečte, ale opak je pravdou. Lidé touží po kvalitních informacích a stále více dávají přednost čtivému obsahu nad plytkými příspěvky na sociálních sítích. Na blogy se však velmi těžko umisťuje reklama, zatímco sociální sítě jsou pro ni jako stvořené. Právě z tohoto důvodu dává řada prodejců přednost právě jim. Možná je tedy na čase se alespoň trochu odlišit od konkurence. Blog můžete plnit postřehy z oboru, poutavými články či vlastními postřehy.
SEO nejenom pro obchodování v Česku
Pokud se snažíte obchodovat i v zahraničí, jistě to není tak jednoduché, jak jste si představovali. Trhy v jiných zemích jsou velmi odlišné, i z tohoto důvodu je dobrá důkladná analýza trhu ještě před samotnou expanzí. S propagací může pomoci ale SEO https://www.seoconsult.cz/seo-v-zahranici neboli optimalizace pro vyhledávače.
PPC reklama
Dáváte přednost raději efektivnější reklamě? Možná vás zaujme právě PPC reklama https://www.seoconsult.cz/ppc-reklama-v-zahranici, díky které jsou webové stránky mnohem lépe vidět. Navíc se jí nedají odepřít nesporné výhody v cenové dostupnosti a účinnosti.